Tuesday, December 2, 2008

I've been found!

!! Oh wow, look what I found!... or they found!.... or... yeah, just look or something !!

The blog's been mentioned here.
Moreover, it seems like a positive comment on how my links work. I'm glad I got them fixed recently! ^_^

Ah, but um, all shock and awe aside...
Here's a message for them, if it's remotely comprehensible:

(EXCITE.JP TRANSLATION)
すべての2ch訪問者:

こんにちは。
私の貧しい日本語を許してください。
あなたの神秘的なサテラビューのために世界を教育したいと思います。
あなたの多くがそれをたいへん知っているように思えるか、またはファンさえいます。
しかしながら、合衆国と別の国の人々は、それを握るのに苦労します。
それの誤伝は容易に広まります。
私はこれを修理したかったです。
このブロッグは私のツールです。
私は自分がそれで学ぶことを書き留めます。
そのうえ、私は誤伝を修正しようとします。
そうすれば私が、興味があるサテラビューの、そして、恐らく他の話題に関するコミュニケーションを改良するのを助けることができることを願っています。
それは、謝意がこれのために申し上げられて欲しいです。

私は、私のブロッグに関する多くの内容がニコニコ動画, と他の日本のウェブサイトから来たのを理解していま
す。
それは、これが受け入れられて欲しいです。
私は彼らにアクセスすることにおける外国人がする苦労のためにこれらを映し出します。

これに関して問題があなた方のどれかにあれば、遠慮なくそれらについて私に説明してくだ
さい。
他方では、また、私の仕事が承認されるかどうか私に言ってください。

助けたいなら、遠慮なく私に連絡してください。
言いたがっているものがそうであることができるなら、言葉か絵を入れてください、そ
して、私は答えるつもりです。

NON-JAPANESE READERS:
Don't bother. Even if you can theoretically translate it it's so poorly written it's embarassing.
I really should take Japanese Lessons. Too bad not many colleges here have any...

Also, you may expect to see more horribly-written Japanese soon if the folks give me their blessings.
If they give me anything new, in particular, I'll be sure to post proper credit where it's due.

No comments:

Articles on the New Satellablog

Check out the latest Pico Palace articles, too!